rumah untuk dijual gua musang

15-storey Terraced House for sale for RM 258 000 at Gua Musang Kelantan. Parking Jogging Track Playground Minimart.


Rumah Banglo 2tingkat Di Dalam Taman Kurnia Jaya Pengkalan Chepa Untuk Di Jual Lokasi Terbaik Di Pengkalan Chepa Tam House Loft Minimalist Home Dream House

52 Gua Musang Kelantan Properties for Sale.

. Rumah UNTUK DIJUAL TAMAN WANGI GUA MUSANG RM395000 harga boleh nego Klik wwwwasapmy60135185194RUMAHGM for more information 5. Today 1520 Cherang Ruku. Labok Machang Tepi Jalan.

Rumah UNTUK DIJUAL TAMAN WANGI GUA MUSANG RM395000 harga boleh nego Klik. Lihat detail foto dan peta dari listing properti 20281293 - dijual - Rumah di Sleman dekat Gua Maria Jatiningsih - Jalan Godean km 18 Sleman Yogyakarta Moyudan Sleman DI Yogyakarta. Pilih dengan lokasi harga rumah pelan jumlah bilik dan banyak lagi.

4000 m2 - Bedrooms. Bungalow House for sale for RM 450 000 at Gua Musang Kelantan. Rumah - pangsapuri untuk dijual Gua Musang BINA RUMAH ATAS TANAH SENDIRI Kelantan PahangTerengganu SPESIFIKASI 1 Jenis.

-RUMAH BARU BELUM DIDUDUKI -UNTUK DIJUAL -WHATSAPPCALL 12PM. Tanah 150 ekar Kg. 0 Rumah Pangsa untuk dijual di di Gua Musang Kelantan dijumpai.

Rumah betul2 berhapan dengan kolej kptm 3 bilik 2 bilik air free 3 biji. 4 Lot Tanah Banglo. ASSALAMUALAIKUM RUMAH SEMID 2 TINGKAT UNTUK DILEPASKAN.

172 rumah di gua musang. House - For Sale - Building Area. 340 ekar tanah untuk ternak ayam kelantan 340 ekar tanah untuk ternak ayam gua musang kelantan.

3 bedrooms 2 bathrooms Facilities. Lihat senarai tanah pertanian untuk dijual di Malaysia sebanyak 14 unit mula dari harga RM155000 dikemaskini pada Oktober 2021. Gua Musang Kelantan.

Rumah Teres 2 Tingkat Untuk Dijual di Bandar Utama Gua Musang. Rumah Teres Setingkat Untuk Dijual. Atong Mukim Tanjung Besar Benta Lipis Pahang.

Dikemaskini pada Jun 2022. House - For Sale - Building Area. Rumah setingkat semi D 2Keluasan rumah -.

Gua Musang is administered by the Gua Musang District Council. 860 m2 - Bedrooms. Gua Musang Kelantan.

4000 m2 - Bedrooms. RM 1 350 000. Sudah ada kandang rumah pekerja.

Hantar Hartanah yang Dikehendaki. 1300 m2 - Bedrooms. Semi-di wakaf bharu.

7 hartanah untuk dijual di Gua Musang Kelantan Bawah RM 500 K. Today 1230 Gua Musang. House - For Sale - Building Area.

Rumah teres untuk dijual 2unit. Gua Musang untuk dijual pada RM 311700000. Rumah untuk dijual Taman Sri warisan Cherang ruku pasir Puteh Kelantan.

Today 1205 Pasir Puteh. Compare Properties for sale in Gua Musang Kelantan listings price pictures and more. 0 Rumah Berkembar untuk dijual di di Gua Musang Kelantan dijumpai.

4 bedrooms 3 bathrooms. ASSALAMUALAIKUM RUMAH SEMID 2 TINGKAT UNTUK. Rumah untuk dijual taman mjh berdekatan hotel goa inn gua musang 150k 2 bilik 2 bilik air dapur dan renovat awning dah ada 2 minit ke pasaraya econjaya 2 ke public bank dan kedai runcit 5.

Lokasi taman kesedar putra 2 gua musang. Bungalow House for sale for RM 450 000 at Gua Musang Kelantan. Tanah Pertanian untuk di jual Anak.

Tanah lot banglo dekat JALAN BESAR di Pasir Puteh. Cari property dengan harga terbaik rumah di gua musang di Malaysia. House - For Sale - Building Area.

It is the largest district in Kelantan. PT 284 Lot 2887. Gua Musang is a town and territory jajahan in Kelantan Malaysia.

Cari tanah pertanian dengan pilihan lokasi harga. To comply with GDPR we. Rumah UNTUK DIJUAL TAMAN WANGI GUA MUSANG RM395000 harga boleh nego Klik wwwwasapmy60133283817RUMAHGM for more information 5.


Rumah Banglo Murah Dan Mampu Milik Untuk Dijual Taman Peringat Putra Kg Wakaf Tok Wali Peringat Kota Bharu Kelant House Styles Bungalow House Dream House


Gua Musang 28 Houses In Gua Musang Mitula Homes


Kg Alor Pulai Jelawat Bachok Kelantan 28 Unit Rumah Banglo Untuk Dijual Lokasi 100m Dari Jln Utama Jelawat Beris Lalang House Styles Outdoor Decor House


House For Sale In Gua Musang Trovit


Rumah Teres Dua Tingkat Perumahan Hartanah Kelantan Facebook


Kayu Rendang Melor 2 Unit Banglow Modern Untuk Dijual Di Kg Kayu Rendang Melor K Bharu Spesifikasi Luas Rumah 1530sf Dream House Outdoor Decor Renovations


Rumah Siap Untuk Di Jual Lokasi Kg Alor Pulai Jelawat Bachok Kelantan Spesifikasi Luas Rumah 1560kps Saiz Tanah 5000 Kps Kelantan House Outdoor Decor


Rumah Full Renovation Untuk Di Jual Lokasi Taman Restu Telipot Kota Bharu Spesifikasi Luas Rumah 3000kps 5 Bilik 4 Bi House Styles House Kelantan


Banglo Di Peringat Utk Di Jual 6 Unit Rumah Rekabentuk Comey Untuk Dijual Peringat Kota Bharu Kelantan Lokasi Taman Peringat Putra Peringat 500m Dari


Kg Alor Pulai Jelawat Bachok Kelantan 28 Unit Rumah Banglo Untuk Dijual Lokasi 100m Dari Jln Utama Jelawat Beris Lalan Outdoor Decor Dream House Outdoor


Gua Musang 28 Houses In Gua Musang Mitula Homes


Gua Musang Tanah Untuk Dijual Properties In Gua Musang Mitula Homes


Rumah Banglo Melor Kota Bharu Kelantan House Styles Kelantan House


Semi D Di Gua Musang Semi D Setingkat Setengah Untuk Dijual Di Mukim Batu Papan Gua Musang 24 Unit Semi D Setingkat Setengah House Styles Dream House House


Rumah Untuk Dijual House For Sale In Gua Musang Kelantan


6 Unit Rumah Rekabentuk Modern Tropika Untuk Dijual Peringat Kota Bharu Kelantan Lokasi Taman Peringat Putra Peringat Han House Styles House Mansions


Rumah Untuk Dijual Houses For Sale In Gua Musang Otosection


House For Sale In Gua Musang Trovit


Rumah Banglo Untuk Dijual Berdekatan Kedai Lalat Kota Bharu Kelantan Hanya Rm340k Sahaja Jarak Yg Hanya 6km Ke Husm Kubang Keria House Styles Mansions House

Comments

Popular posts from this blog

doa mati dalam husnul khatimah

rumah sewa untuk majlis perkahwinan shah alam

tv sarawak online